IKLAN

Kord Gitar Lagu Adakah Kau Setia

Chord Bapa Yang Setia Jonathan Prawira Bait. Chord Lagu Malaysia Chord Bukannya Aku Tak Cinta Iklim Kunci Mudah Dm.


Chord Lagu Malaysia Adakah Kau Setia Milik String Nada Dasar Am Sonora Id

Am G E Am F E Am F Am G Sejak aku mengenali dirimu Em Am Bermacam dugaan yang ku.

. Am G Sejak aku mengenali dirimu E Am Bermacam dugaan yang ku hadapi Dm Am Adakala tersentuh rasa hati Dm Am Adakala cemburu melukai F E Am. Adakah kau setia kepadaku Gm Cm oleh kerena hatiku setia F Bb sebab itulah teguh cintaku D Cm oleh kerana hati sudah terpikat D Gm G sebab itu aku sayang. Jikustik - Gadis Perekam Hujan.

Berita dan foto terbaru Adakah Kau Setia - Chord Lagu Malaysia Adakah Kau Setia - Stings Kunci Gitar Dasar dari Am. Video klip Adakah Kau Setia diunggah di akun YouTube BraderRockers pada 2 April 2009. TRIBUNPADANGCOM - Chord kunci gitar dan lirik lagu Adakah Kau Setia - Stings Oleh Kerana Hatiku Setia.

Gm F D Gm. Akankah kau setia Dm E Menantiku menungguku Am G Ikhlaskan aku pergi F C Demi cita-citaku Dm E Aku harap kau mengerti Am G Takkan ada yang gantikan F C Dirimu dihatiku Dm E karna engkau yang terindah Reff C G. Kunci Gitar Chord Adista - Perasaanku Chord.

Bebet I Hidayat. Adakah kau setia kepadaku Am G Oleh kerana hatiku setia G C Sebab itulah teguh cintaku F Dm Oleh kerana hati sudah terpikat E Am Sebab itu aku sayang Chorus. Chorus C G jangan menangis jangan bersedih Am Em ku pasti kembali untuk mu disini F C G tetaplah kau menanti kekasihku C G bila kau rindu tatap indah pelangi Am Em bila kau bersedih tatap indahnya bunga F C G Disitu ada cinta ku semaikan.

Chord gitar lagu Kunci gitar lagu Stings - Adakah Kau Setia - 61297 Lirik Dan Chord Gitar Lagu Stings - Adakah Kau Setia Auto Scroll intro. Chord Lagu Malaysia Adakah Kau Setia Stings Kunci Gitar Dasar dari Am Inilah Chord lagu Malaysia chord Adakah Kau Setia dari Stings kunci gitar mudah dari Am Rabu 20 November 2019 2117 WIB. Posted on Ultimate-guitar Adakah Kau Setia - Stings Am G Sejak aku mengenali dirimu E Am Bermacam dugaan yang ku hadapi Dm Am Adakala tersentuh rasa hati Dm Am Adakala cemburu melukai F E Am Namun aku tempuhi dengan sabar Am G Sejak aku jatuh cinta padamu E Am Perasaan aku sering terganggu Dm Am Adakala aku rasa curiga Dm.

Jikustik - Samudra Mengering. Dm Am Dari hari ke hari aku terus merindui F Dan aku dapat rasakan G Betapa hatiku sukar E Nak melepaskanmu Dm Biar terpaksa susah payah Am Namun kurelakan F Asalkan kita terus dapat oh G Am F Bersama. Gm - F - D.

Adakala cemburu melukai D D Gm namun aku tempuhi dengan sabar Gm F sejak aku jatuh cinta pad. Jikustik - Semua Terjadi Karena Alasan Jikustik - Mentari Dikalahkan Malam. Terimakasih atas kunjungan pecinta musik semuanya.

Jikustik - Akhiri Ini Dengan Indah. Create and get 5 IQ. Capo di fret 2 Intro G Em Am D G D G D ketika kau tertawa Em Bm ku pandang dengan pasti C D G oh dirimu menarik hatiku G D dan biarkan ku menatapmu Em Bm dengan perasaanku C D yang menggebu tiada henti.

Demikianlah Kunci Lagu Adakah Kau Setia - Sting Demikianlah Kunci Lagu Adakah Kau Setia - Sting. Manis di Bibir Memutar Kata. Lagu Malaysia Adakah Kau Setia ini dinyanyikan Stings.

Chord Kunci Gitar dan Lirik Fatimah - PSP Pancaran Sinar Petromak. Jangan bersedih Am G ku pasti kembali untukmu disini F C G tetaplah kau menanti kekasihku. Lirik Dan Chord Kunci Gitar Adakah Kau Setia - Stings Sejak Aku Jatuh Cinta Padamu Lagu Malasyia Oleh bintang toedjoe Monday February 15 2021 Post a Comment Berikut lirik dan Chord kunci gitar lagu Adakah Kau Setia yang di nyanyikan oleh kumpulan Stings lagu malasyia yang terpopuler.

D Gm Gm - F - D Gm F sejak aku mengenali dirimu D Gm. Jikustik - Dimana Kau Ada. Jikustik - Hanya Aku Yang Merasa.

Sabtu 19 Maret 2022. Bermacam dugaan yang ku. Yang sering sekali masih didengarkan judul lagunnya Adakah kau setia yang tentunya tidak asing lagi di pendegar muzik Malaysia.

Chord Gitar Mencari Alasan - Exist Lagu Malaysia Mudah Dimainkan. Reff Cm Gm dari hari ke hari aku terus merindui D dan aku dapat rasakan. Chorus C G jangan menangis.

Chord Kunci Gitar Terkait. Senin 13 Januari 2020 2147. Adakala tersentuh rasa hati Cm Gm.

Adakah Kau Setia - Stings. Jikustik - Untuk Dikenang. TRIBUNPADANGCOM-Inilah chord kunci gitar dan lirik lagu Malaysia berjudul Adakah Kau Setia.

CHORD Gitar dan Lirik Lagu Lembaran Baru - Desy Ratnasari Saat Kita Baru Berjumpa CHORD Gitar dan Lirik Lagu Sayang Tolong Jang Marah-marah - R Angkotasan Sayang Ada Apa. Merana Kini Aku Merana Kekasih Tercinta Entah Kemana Baca juga. Chord Erie Suzan Semoga Kau Setia SKS - Capo di fret 6Intro.

C GB Am Kau Yang Selalu Mengasihiku F G C Dengan Kasih Yang Kekal GB Bb FA Pengorbanan-Mu Membuatku Merasa Dm G C Berharga Di MataMu C GB Am Kau Yang Selalu Menyayangiku F G C Dengan Kasih Yang Sungguh GB Bb FA Kehadiran-Mu Membuatku Mengerti Dm G C Arti Kehidupanku. Berikut chord gitar Adakah Kau Setia dari Stings. Am Dm E E Am Dm Cinta kuatkan hatiku G C Meskipun dia jauh dari pandanganku F E Semoga dia yang disana E Tiada mendua Am Dm Cinta ikhlaskan hatiku G C Melepasnya jauh dari pelukanku F E Semoga dia yang kucinta Am Tetap setia Reff.

Fm E C Fm D C Fm D Fm E Sejak aku mengenali dirimu C Fm Bermacam dugaan yang ku. C G bila kau rindu tatap indah pelangi Am G bila kau bersedih tatap indahnya bunga F C G F E disitu ada cinta ku semaikan. TRIBUNAMBONCOM - Chord lagu Malaysia chord Adakah Kau Setia dari Stings.

C G andaikan engkau mengerti D Em perasaanku saat ini C G D namun engkau tak mengerti itu. Chord Lagu Malaysia Bunga - Thomas Arya. Jikustik - Memilih Dia.

Kunci Gitar dan Lirik Lagu Adakah Kau Setia. Am Dm Adakah disana dia rindukan aku G C Yang. Sejak aku mengenali dirimu.

Berikut ini merupakan chord gitar dan lirik lagu Adakah Kau Setia yang dinyanyikan oleh Stings. Chord Lagu Malaysia Kunci Gitar Adakah Kau Setia dari Stings Chord lagu Malaysia chord Adakah Kau Setia dari Stings musisi Malaysia yang menggempur ranah musik Indonesia di dekade 1990-an. Berikut ini adalah chord kunci gitar lagu Akankah Kau Setia AmVerGseC 1F C E.

Kunci Gitar Adakah Kau Setia - Stings Chord Dasar. Oh Fatimah 5 Tahun Jadi Jande. Am G Sejak aku mengenali dirimu E Am Bermacam dugaan yang ku hadapi Dm Am Adakala tersentuh rasa hati Dm Am Adakala cemburu melukai F E Am Namun aku tempuhi dengan sabar.

Jikustik - Tak Pantas Untukmu. Ku tahu kau tak di sampingku F G C Aku masih di sini untuk setia. Jangan lupa selalu akses bernyanyiinfo untuk mencari lirik dan kord gitar lagu lagu yang kamu sukai dan bagikan Lirik lagu ini ke semua kawan di akun.

Request Chord Services Organizes Chords Collection. Bermacam dugaan yang ku hadapi Cm Gm. Stings - Adakah Kau Setia Chord - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord Lyrics.


Sting Adakah Kau Setia Acoustic Instrumental Cover With Lyric Youtube


Kunci Gitar Stings Adakah Kau Setia Tugiman Blog


Chord Adakah Kau Setia Chord Lagu Blog

0 Response to "Kord Gitar Lagu Adakah Kau Setia"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel